Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Product

Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan sipariş tarihçesi ekranından siparişinizin durumunu kontrol edebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsini

Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsiniz.

Belirleyeceğiniz tutar, adet ve tarih için Pluxee Online üzerinde " otomatik Sipariş talimatı" alanında sipariş oluşturabilir ve bu siparişinizin otomatik olarak her ay tekrarlanmasını sağlayabilirsiniz.

Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsiniz

Firmanıza faturalandırılmış ürün(ler) ile ilgili yapılan iade işlemi sonrasında Pluxee tarafından talep edilen tutarda iade faturanız işleme alınarak hesabınıza tutar kadar alacak kaydedilir.

Siparişiniz tarafımızdan kontrolleri yapılarak 1 saat içinde kullanıma hazır olacaktır. Ödeme beklediğimiz durumlarda bu süre değişebilir. Sipariş talebinizin hangi aşamada olduğunu Sodexo Online sayfamızda bulunan "Sipariş Tarihçesi" ekranından takip edebilirsiniz.

Siparişinize ait kargo durumunu Pluxee Online sayfamızda bulunan "Kargo Takibi" menüsünden kontrol edebilirsiniz. Bu sayfa sizi Yurtiçi Kargo'nun teslimat sayfasına yönlendirecektir.

Pluxee firma yetkilisi tarafından güncellenecek bilgilerin musterihizmetleri.tr@pluxeegroup.com mail adresimize iletilmesi gerekmektedir. Değişiklik ile ilgili detaylar için talebiniz sonrasında size dönüş yapılacaktır.

Belirleyeceğiniz tutar, adet ve tarih için Pluxee Online üzerinde " Otomatik Sipariş Talimatı" alanında sipariş oluşturabilir ve bu siparişinizin otomatik olarak her ay tekrarlanmasını sağlayabilirsiniz.

Pluxee Online sayfamızda “Fatura Tarihçesi” alanından son 1 yıla ait faturalarınızın detayını görebilir ve istediğiniz formatta döküm alabilirsiniz.

Pluxee Online sayfamızda “Hesabım” menüsü altında bulunan Fatura Tarihçesi alanından faturalarınızı kontrol edebilirsiniz.

Pluxee Online üzerinden kaydedilen siparişinizi 15 dk. içinde "Sipariş Silme" ekranından silebilirsiniz. "Sipariş Silme" ekranında silmek istediğiniz siparişi görüntüleyemiyorsanız destek için 444 72 77 nolu çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.