• Üye
  • POS Yönetimi

Pos arıza yaptı günsonu alamıyorum ne yapmalıyım?

Okuma süresi: 2 dakika

POS cihazları, ilgili markaların yetkili servisleri tarafından desteklenmektedir. Bu nedenle, cihazlarda yaşanabilecek teknik arızalarda doğrudan müdahale edememekteyiz.

Yaşadığınız teknik sorunla ilgili hızlı destek alabilmek için POS cihazınızın markasına göre aşağıdaki yetkili servislerle iletişime geçmenizi rica ederiz:

Wordline: 0850 250 40 30
Profilo/Propay: 0850 222 72 72
Paygo: 0212 257 86 94

Cihazınız yukarıdaki markalardan birine ait değilse veya farklı bir konuda desteğe ihtiyaç duyuyorsanız, 444 72 77 numaralı Müşteri Deneyim Merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.