Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça sorulan sorulara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Başvurumun olumlu sonuçlandığını nasıl anlarım?
Başvurunuzun onaylanmış olduğuna dair tarafınıza bir SMS iletilir. Sözleşmeniz ve gerekli evrak listesi, tarafımıza iletmiş olduğunuz mail adresinize gönderilir.
Business Pass faturalarını nasıl düzenleyebilirim ?
Pluxee Business yemek kartı hizmetine ait faturalarınız, Pluxee Yemek kartı faturası ile aynı şekilde düzenlenmeli ve Pluxee’ye gönderilmelidir.
POS kullanımı konusunda sorun yaşıyorum, ne yapabilirim?
Üye Online işlem merkezimiz üzerinden ÖKC cihazınız ile ilgili tüm desteği alabilirsiniz. Üye Online üzerinden işlem yapmak için aşağıda yer alan linki tıklamanızı rica ederiz. Üye Online
Hizmet Bedeli faturalarım bana ne zaman ulaşacak?
Faturanızın ödendiği tarihten bir hafta sonra Pluxee tarafından düzenlenecek hizmet bedeli faturaları size ulaştırılacaktır. Hizmet bedeli faturalarınızın takibini üye iş yerlerimiz için sunduğumuz platformumuz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Üye Online’a bu link üzerinden ulaşabilirsiniz.
Üye Online kullanımınız yok ise , Kayıt linki üzerinden kayıt olabilirsiniz.
Pos cihazı ile nasıl mobil ödeme alabilirim ?
ÖKC cihazım var: İşlemler-> Kartsız işlemler -> Ödeme tipi -> Mobil ödeme -> Servis listesinden işlem yapılacak servisi seçin. Tutarı yazın kart kullanıcının mobil aplikasyon üzerinden aldığı 6 haneli kodu ekran girin ve yeşil tuşa basarak satışı başarıyla tamamlayabilirsiniz.
EFT POS cihazım var : Üst yön tuşu ile açılan uygulama listesinden Pluxee’yi seçin. Kartsız işlemler -> Ödeme tipi -> Mobil ödeme -> Servis listesinden işlem yapılacak servisi seçin. Tutarı yazın kart kullanıcının mobil aplikasyon üzerinden aldığı 6 haneli kodu ekran girin ve yeşil tuşa basarak satışı başarıyla tamamlayabilirsiniz.
Pluxee üye iş yerlerine nereden ulaşabilirim?
Pluxee mobil uygulamamızı cep telefonunuza indirerek ya da üye işyerleri web sayfamızdan üye iş yerlerini görüntüleyebilirsiniz.
Üye Online şifremi unuttum ne yapabilirim ?
Bu link üzerinden e-mail adresinizi girerek yeni şifre talep edebilirsiniz. E-mail adresinize gönderilecek şifreyi değiştirerek kullanabilirsiniz.
Nasıl Pluxee üye işyeri olabilirim?
Pluxee üye iş yeri ağına dahil olmak çok kolay! Ailemize katılmak için link üzerinden başvuru adımlarını tamamlamanız yeterlidir.
Adres/Yetkili/Ünvan değişiklik taleplerimizi nasıl iletebiliriz?
Pluxee firma yetkilisi tarafından güncellenecek bilgilerin musterihizmetleri.tr@pluxeegroup.com mail adresimize iletilmesi gerekmektedir. Değişiklik ile ilgili detaylar için talebiniz sonrasında size dönüş yapılacaktır.
Pluxee e-arşiv faturamı hangi mail adresine gönderebilirim?
E-arşiv faturanızı earsivfaturauye.tr@pluxeegroup.com e-posta adresi üzerinden tarafımıza gönderebilirsiniz.
Yeni kart siparişimin kargo durumunu nasıl öğrenebilirim?
Pluxee Online sayfamızda "Kargo takibi” menüsü altında bulunan kart kargo takibi başlığından takip edebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Her ay siparişimin otomatik girilmesini sağlayabilir miyim?
Belirleyeceğiniz tutar, adet ve tarih için Pluxee Online üzerinde " Otomatik Sipariş Talimatı" alanında sipariş oluşturabilir ve bu siparişinizin otomatik olarak her ay tekrarlanmasını sağlayabilirsiniz.
Kart Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?
Uygulama üzerinden şifre değiştirme adımlarını takip edebilirsiniz
Pluxee Yakıt nerelerde kullanılıyor?
Türkiye geneline yayılmış Otobil sisteminin geçerli olduğu Opet ve PO istasyonlarında herhangi bir ödeme yapmadan akaryakıt alımı yaparak, harcamalarınızı kontrollü ve verimli bir şekilde yönetebilirsiniz. Pluxee Mobil Uygulamamızdan istasyonları görüntüleyebilirsiniz.
Pluxee Yakıt faturalarımı nasıl görebilirim?
tahsilat.tr@pluxeegroup.com mail adresimize geçmişe dönük ya da ulaşmadığını düşündüğünüz fatura taleplerini iletebilirsiniz.
Pluxee Yakıt faturalarımı göremiyorum?
tahsilat.tr@pluxeegroup.com mail adresimize geçmişe dönük ya da ulaşmadığını düşündüğünüz fatura taleplerini iletebilirsiniz.
Üye iş yerini devir aldım, ne yapmalıyım?
https://www.pluxee.com.tr/uye-is-yeri-basvurusu linki üzerinden yeni üyelik başvurusu yapılması ve notlar kısmına devir alındığı yazılması gerekmektedir.
Kart & bakiye işlemlerimi nereden gerçekleştirebilirim?
Kart yükleme işlemlerinizi Pluxee Online platformu üzerinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yaparak Kart Bakiye Yükleme sekmesinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Çalışanlarımın Pluxee yemek kartı bakiyesini görüntüleyebilir miyim?
Pluxee Online sayfamızda "Raporlar" menüsü altında bulunan kart hareketleri ekranından çalışanlarınızın kart hareketlerini görebilir ya da 444 72 77 Pluxee Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Pos cihazımdan fatura kesme alırken kağıt sıkıştı fatura rakamımı göremiyorum, yardımcı olur musunuz?
POS terminalinizden Pluxee menüsünü seçiniz. Fonksiyon menüsü altında LİSTELERİ seçiniz. 5.sıradaki Fatura 2.Kopya dan bilgilerinize ulaşabilirsiniz.